السبت، 14 فبراير 2009

هابى فلانتين داى بالبصل


صوره قلب البصل





كل عيد حب يارب والناس كلها ملفلفين مع بعض((بصله كبيره حمره))

بجد يوم جميل اووى لما تلاقى ناس بتتصل بيك وتقولك كل سنه وانت طيب عشان الحب

عشان بيحبوك بجد

زمان وانا فى ثانوى بش زمان اوووى انا لسه صغيره برضو

مكنتش حافظه تاريخ يوم الحب بس كنت بعرفوا عشان مدرستى كانت عند النيل فكنت امشى وانا واصحابى الاقى

بنات وشباب وناس كبار كمان ماشين على النيل هناك وماسكين هدايا وكل حاجه حمره مع انى انا ببقى بش عامله زيهم بس ببقى فرحانه

بش عشان عيد الحب لاء عشان بمشى انا واصحابى نغلس على الملفلفين مع بعض ونقعد نعاكسهم

بجد كان بيبقى يوم جميل

تمشى تلاقى كل الدنيا مدهونه احمر

المهم النهارده بقى 14\2 عيد الحب اول عيد حب فى المدونه بتاعتى ((واحد بيطلع لسانوا )) فعشان كده قولت احتفل بيه

بس احتفال خاص

بدل القلب الاحمر هخليه بصل احمر

وده عشان انا بقيت ست بيت وبقعد طول اليوم بين الحلل والبصل والتوم وطش الملوخيه

هبقى احكلكم الحكايه ديه بعدين بقى

المهم ان احنا فى عيد الحب ملوخيه ايه الا انا بكلم فيها ديه

انا جيت النهارده عشان ااقول

كل عيد حب يارب وانتوا بتحبوا بعض الناس كلها

وانا كمان كل سنه وانتى فى حب ياريرى

وكل عيد حب وريرى بتقشر البصل


********



********

تحديثات

فى حاجه بقى خضتنى مووووووووت

العداد الا تحت دخلت امبارح لقيتوا بيعد من الاول كنت هموت بالسكته القلبيه

بس الحمد الله رجع تانى زى الفل

وكمان انا مبسوطه عشان حاجتين

اولهم انا الكميه ديه دخلت المدونه بتاعتى

ان المدونه بتاعتى اتشهرت على جوجل

3 التعليقات:

عمرو فكرى يقول...

كل سنة وانتى طيبة
مستنى فترة كدة هعمل فيها شوية اعلانات وليكى نصيب فيها اكيد يعنى

خشى اعلنى عندنا ببلاش ^_^
www.amrfekry.com

riri يقول...

يادى النور وانا ااقول المدونه منوره ليه اتارى كابتن عمرو عندنا
وانت طيب ويارب تكون فى حب على طول
وميرسى جداااا ربنا يخليك واكيد هسجل فى المنتدى ده كفايه انوا بتاعك ياكابتن

عبدالرحمن يقول...

ربنا يزيد ايامك فرحه وحب
وكل سنه وانتي طيبه