الأحد، 8 مارس 2009

بتعندى معايا طيب !! انا مخصماكى بقى:p


ليه دنيا واخدها عند معايا تجيبنى ليمين شويه وترجعى ترمينى شمال

وانا ساكته وبتفرج اشوف اخرتها ايه

كتير بتبقى مع الناس عليا ولما الومك تقوليلى هو ده نصيبك من الدنيا

انا بش عايزه حاجه منك يادنيا غير انك ترضى قلبى وترحمى عنيا من دموعى

ساعات بضحك وببقى بش عارفه انا بضحك على ايه على همومى الا بقت جوايا

ولا بضحك على زمانى الا خانى ولا على دنياتى الا بتعاندنى

وساعات بسرح وبروح لبعيد اوووى وارجع تانى افكر انا كنت سرحانه فى ايه مبلاقيش اى اجابه

وساعات احط ايدى على وشى الالقى دموع نازله من عنيا معرفش بيبقى سبابها ايه

وساعات بحس ان انا مجنونه بش عارفه افرق بيبن الحقيقه والخيال

&&&&&

ليه يادنيا بس انا عمتلك ايه كتير كنت بقعد اطبطب عليكى واصلحك واقولك بش تزعلى منى كنتى برضو بتعندى معايا

صلحينى بقى يادنياتى واوعدك انى انا هبقى تحت جناحك وهرضى بكل نصيب مكتوب عليا بس صلحينى وبش تعندينى

&&&&&

ليه يادنيا لما بقولك انا بحب حد تبعديه عنى ولما ااقولك بش بحب تقربيه منى

شوفتى بقى يادنياتى انتى بتعندينى ازاى

************

انا بش هحكيلك على اسرارى تانى عشان بش تعندى قلبى

انا مخصماكى يادنياتى وبش هصلحك الا لما تبطلى عند معايا

7 التعليقات:

غير معرف يقول...

يبقى عمرك ماهتعرفى تصلحيها .. هى الدنيا كده

بوست حلو اوى ياريرى

عمرو فكرى يقول...

اعملى ريفريش
وفكرى بطريقة مختلفة

عمرو فكرى يقول...

غايبة كتير اوى يا ريم

مش بعوايدك

riri يقول...

منورنى ياقمر بس تعرفى لو صلحتها ههحس ان فى حاجه نقصانى عشان انا اخد على كده اخد على انا والدنيا متخصمين شكلى كده اتعود على كده هههههههه والبوست منور بيكى عشان كده جميل

riri يقول...

كابتن عمرو منور منور وبش عارفه ااقولك ايه بس على السؤال بجد يعنى انت منورنى وسؤالك على الغيبه فرحنى اوووى بس انت عارف بقى اخر سنه ومبهدله اخر بهدله كلها كام اسبوع واخلص بقى وابقى عاطله بش ورايا غير هنا وبس بس بجد منورنى وعلى موضوع ريفريش ديه والله حاولت كتير بس زى مابيقولوا ترجع ريما لعادتها القديمه

عمرو فكرى يقول...

ربنا يوفقك يا ريم
وتنضمى لحزب الناس الفاضية ^_^

غير معرف يقول...

الف مبروك ليكو ويارب تفضلو تحبو بعض وف ساعده علي طول