الثلاثاء، 11 أكتوبر 2011

علـــــى الــــويتنج


2011
هتخلصى امتى ابوس ايدك بقى
على ماافتكر فى تواريخى كلها
انك افظع سنه عددت عليا
بجد انا قرفت منك
ونفسى اكرشك بقى
بحلم باليوم اللى يجى فيه تبقى 2012
ارحمينى بقى ياشيخه
حتى احلى حاجه حصلتلى فيكى كان معها مرار
ده انتى سنه كأيبه
لو عندك دم تخلصى بقى
ياساتر ياساتر

________

النهارده وانا فى طريقى للكورس
شوفت بنتين توؤام ومامتهم ماشيه معهم سنهم تقريبا بش يزيد عن 3 سنين
وملابسهم حجاب بغض النظر على النص كوم بس ماشاء الله عليهم زى القمر
انا ماشيه ومستمتعه بطريقتهم فى المشى والكلام
مامتهم : يامريم
تقوم لفه مريم بدلع
مريم: انا بش مريم انا اسمى مزه
مامتهم : طيب يامزه ياقمر
مريم : (بنفس الدلع ) انتى اللى عسل يامزه
وانا ميته من الضحك

_________

البس النظاره الشمس ولا اقلعها
حتى الشمس بش مستقره على حاجه

________

حاله من الاستغراب

________

هو انا فى بالكم ولا لاء

__________

انا اديت الناس اكبر من حجمهم

_______

لو كنت بحط لسانى جوه بوقى واسكت
بس لو من عمل الشيطان

_________

اعوذ بالله من الشيطان الرجيم

________

نفسى فى واقفه على النيل وابقى لوحدى
ومحدش شايفنى

_______

هو انا عشان قولت انا خايفه
هتمسكوها ذله عليا
وتحسسنى بالنقص

_________

مبحبش نظره الشفقه من حد
اى كان الحد ده
حتى لو بهزار

___________


انا بش بكره ولا بشيل من حد
انا بس بش بنسى

_______

قلبى بش ملكى
ويوم ماقلبى يطرد حد من جواه بش هعرف ارجعوا تانى
دى بش قسوه

__________

لو كنت عايزه ابقى مدام وعندى عيال
كان زمانى بقيت
بس انا بش بعترف بالبطيخه
يتطلع قرعه يتطلع حمره
انا مستنيه الحمره

________

ببص بعنيا وساكته
بس فاهمه كل اللى حواليا ومعنديش اى استعداد
اعاتب اى حد
ولا اجادل

________

اه لو الدنيا تدينى اختيار زى الكمبيوتر
واعمل ريستات

______

انا على الويتنج
.........
منتظره حاجات كتيرررررررررررررررررررر
باذن الله
لوانى معرفش ايه هيا الحاجات ولا ايه هيا الكتيررررررررررر دول



فتكم بعافيه