الاثنين، 9 نوفمبر 2009

شويه رغى مع نفسى




هو ليه

هو ليه اكتر سؤال انا بكره ليه واكتر سؤال بسالوا لنفسى ليه
والغريبه ان عمرىى كلوا الا عدى ده بش لاقيه اى اجابه
!!!!!!!!!!!!!!

تفتكروا

اكتر حاجه بتخلينى اسرح لما اسال نفسى وااقولها تفتكرى ..... يابت ياريرى
والغريبه برضو ان بش بعرف اخمن اى حاجه
!!!!!!!!!!!!!

احساس

احساسى اكتر حاجه بصدقها وبش بحب اكدبها
والغريبه ان مفيش اى دليل تخلينى اصدق احساسى
!!!!!!!!!!!!


احلامى

اكتر حاجه اتمنتها وعشت عشانها وبقول انا هعيش عشان بكره هيحصل كذا لو ربنا كتبلى نصيب اعيش
والغريبه ان بيجى بكره وحلامى بش بيجى ولسه عايشه برضو
!!!!!!!!!!!!

دموعى

دموعى اكتر حاجه بتالمنى ومع كل دمعه بتنزل من عنيا بحس ان روحى بتتطلع وقلبى بيوجعنى
والغريبه ان كل دموعى خلصت وبقى عندى اللامبالاه ولسه روحى موجوده بس قلبى بيبوجعنى
!!!!!!!!!



ساعات كتير بتمنى مكنش انا
لما بقعد لوحدى وافكر الاقى نفسى ان انا بش عملت اى حاجه خالص حتى ااقل حلم ممكن الانسان يتمناه بش هقول ان انا بش عرفت احققوا لاء انا خوفت احققه
بجد الخوف ده شىء فظيع بس للاسف هو بقى انا
!!!!!!!!!!!!!!



نفسى يبقى عندى الحاسه السابعه





6 التعليقات:

عصر الجنون يقول...

نفسى يبقى عندى الحاسه السابعه

ليه ؟؟ دانتى كده حتتعبى زياده :huh:

عصر الجنون يقول...

رحتى فين يا ريرى :(

riri يقول...

عندك حق يمكن هتعب ويمكن ارتاح من حاجات كتير فى بالى بفكر فيها وبقيت مدمنه التفكير فيها ونفسى يبقى عندى الحاسه دى عشان ارتاح انا عارفه انها على اد ماهرتاح على اد ماهتعب ويمكن هتعب اكتر بس نقول ايه استلفها نص ثانيه بس اعرف حاجه وارجع تانى :P وميرسى اوووى وكتيرررر بجد عشان كل ماادخل والاقيكى بتسالى عليا بفرح اوووى

عصر الجنون يقول...

يا حبى لو عايزانى اسيب كل يوم تعليق حيحصل ان شاء الله
ههههههههههههههه
بس بقولك ابعتيلى ايميلك فى كومنت

riri يقول...

ياقمر ده انت تنور والمدونه كلها تنور بيكى
ايميلى بتاع الهوت اهوا
reem10_2005@hotmail.com
ضفى بقى عندك اول ماضفيه قوليلى ان ده الميل بتاعك عشان انا بش بكلم اى ايميل بش اعرفوا
والميل كمان هينور بايميلك ياجميل
ولما نتكلم على الهوت بقى ابقى اديلك الياهو عشان المدونه ليه ودان ههههههههههههه

Tamer Nabil Moussa يقول...

شىء جميل ان الانسان يحكى مع نفسة كل فترة

ربنا يوفقك ويكرمك

مع خالص تحياتى