الأحد، 22 نوفمبر 2009

نفســـــى وأنـــــــا





ههرب تيجوا معايا
بس بش ههرب من نفسى لاء
عشان انا لاقيت نفسى ان انا غلط فى حق نفسى كتير واقعد اتكلم معها ولاقيت ان انا زعلتها كتير
ولازم اصلحها عشان هيا اولى من اى حد
بدل مااقعد اصالح نفس غير نفسى
اشوف نفسى انا هيا دلوقتى محتاجنى من اى وقت تانى
محتاجه ان انا اقعد ارتب كل حاجه من اول وجديد
محتاجه اشوف انا غلط فى ايه عشان اصلحوا
محتاجه ابقى صريحه معها اكتر من كده بش اقعد ابرر ليها اى حاجه هيا بتقولها
عشان هيا صح وانا غلط
______________________

ساعات كتير الحقيقه بتالمنا وبتوجعنا اووووى عشان كده بنقعد نخبى وندارى فيها ونبرر ونقول لا لا هيا بش كده هيا زى مانا عايزها تبقى
بس لازم نفوء لازم نجيب جرادل ميه كتيرررررررر ونرميها فوق دماغنا عشان نفوء
عشان نعرف احنا جينا ازاى وماشين ازاى عشان العمر بش بيتعاد تانى ولا بيقف لحد مااحنا نضبط نفسنا لاء
العمر بيجرى واحنا لازم نلاحقوا قبل مايخلص ونقف زى الا رقصوا على السلالم ولا الا فوق عرفيهم ولا الا تحت

___________________________

عشان كده قررت ان انا هبعد عن كل حاجه وهفضل انا ونفسى وبس لفتره
اصالح فيها نفسى عشان بش معقوله هفضل مطنشها وعامله نفسى بش واخده بالى انها زعلانه منى
وهرجع تانى بس هرجع انا ونفسى حاجه واحده وبتمنى ارجع انا وهيا نبقى صح بش هيا صح وانا غلط لاء نبقى احنا الاتنين حاجه واحده
يمكن هرجع حد تانى يمكن
بس اكيد باءذن الله احسن من الاول
وهجى وهقول على كل حاجه اتغيرت فيا
زى مابيقولوا كده هعمل ريفريش لنفسى وللانا
_________________________

هبعد فتره بش هدخل نت وموبيلى هعملوا سيلنت عشان بش اجرى عليه وارد واضعف تانى وارجع زى ماكنت واكنى كده بش عملت حاجه
بش هفكر فى حد خاااااااااالص

______________________
ادعولى ارجع زى مانا عايزه


_______________
اعتراف::::

انا بجد اول ماعملت المدونه دى مكنتش بحبها وكانت بنسبالى حاجه وخلاص اتعلمت بتتعامل ازاى
وعملتها ويوم ماعملتها كنت بتنطط وفرحانه اوووى عشان عرفت اعملها
واول تعليق جانى كان من كابتن عمرو فكرى خلنى فرحت اكتر وكنت مبسوطه اوووى
بس برضو مكنتش بحبها وساعات كنت بنسى افتحها اصلا
بس دلوقتى انا بحبها اووووى وهيا تقريبا اول صفحه بفتحها اول مابفتح
وبقعد الف على كل الناس الا عندى الا بجد اتعلقت بالمدونات بتاعتهم اوووى
حتى لو دخلت وبش رديت بس ببقى مهتميه اوووى اعرف كل جديد عند اى حد فيكم
وحبيتكم اوووى
وحبيت هنا اوووى
بش عارفه امتى يعنى ولا ليه
بس انا حبيت هنا وعندكم واتعلقت بيكم وبالمدونه بتاعتى
بس


_____

وعمال ماارجع
كل سنه وانتم طيبين ويارب على طول نبقى بخير وطيبيبن
والعيد فرحه وهناكل لحمه ههههههههههههههه
كل سنه يارب وانتم بخير وعيد سعيد عليكم وعلى كل الناس يارب

5 التعليقات:

غير معرف يقول...

ممكن يكون ده أول تعليق ليا عند حضرتك بس أنا متابع المدونه من زمان
زي مابتقولي
الإنسان لازم دائما يكون متصالح مع نفسه
ربنا يوفقك في الهدنه اللي عاوزه تعمليها

ويوفقك في حياتك

تقبلي مروري

عصر الجنون يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا حبوبتى وعيد سعيد علينا وعليكى وعلى كل المسلمين ان شاء الله
ياااااااااارب الايام الجايه تبقى احسن من اللى راحت
عشان انتى بجد طيوبه وتستاهلى كل خير يا ربم
ربنا يسعدك وتحقق كل اللى بتتمنى
مووه :)

غير معرف يقول...

انا هقلك علي حل لزيز وتقريبا ناجح بنسبه 80%
موضوع انك ماتدخليش نت وتعملي موبيلك سيلنت وماتكلميش حد بمعني اوضح ( تعملي عزله )
ده من وجهه نظري غلط

اقلك ليه
عشان دلوقت نفسك هتتغير اه
بس ماتنسيش انها اتغيرت بعيد عن البيئه إللي هي المفروض تتغير فيها
يعني اتغيرت في بيئه تانيه
ولما ترجعي للبيئه الاولانيه إللي المفروض انتي عايشه فيها اصلا ,, هتلاقي نفسك رجعتي زي الاول وبسهوله
وهتبقي مستغربه وهتقولي انا فشلت


نصيحه :
اقعدي لوحدك يوم واحد او ساعات قليله او دقائق او ثواني
مش هيفرق الوقت
هاتي ورقه وقلم
واكتبي كل إللي مش عاجبك في نفسك
وابدائي باسهل حاجه
حاجه واحده بس
وغيريها
نجحتي ؟؟
هتديلك عزيمه وقوه وهتكملي صح
واوعي تستعجلي علي النجاح

فشلتي .. روحي انتحري .. ههههههههه

بهزر ظبعا

وربنا يوفقك ان شاء الله وتلاقي نفسك

في نفس تايهه ياولاد الحلال إللي يلاقيها يبعتها علي
ص/ب 142 ماسبيرو كورنيش النيل / مبني الازاعه والتليفزيون الدور التاني برنامج عالم الصعار

riri يقول...

منورنى ياباشا ومنور المدونه على طول
وميرسى على الدعوتين الحلويين دول
ويارايت تفضل منورنى

riri يقول...

منى العسليه المنورنى على طول
ويارب تبقى خير عليكى انتى كمان وتحققى كل الا انت عايزه
وميرسى ياعسليه على المجامله العسوله الا زيك دى
وامووووووووووووووووووه :d