الخميس، 23 فبراير 2012

هجيب حقك :(


قسما بربى لاهجيب حقك
كلوا كوم ان حد يغلط فى اغلى شىء عندى كوم تانى
تنتقدنى فأى حاجه فيا انا شخصيا بش مشكله
لكن تنتقدنى وتقلل من حلم ليا
لااءءءءء
بش اسمحلك

انا بش محروق دمى على المشوار ولا الشغل اللى ضاع زى مالكل فاكر
انا محروق دمى
ان فى انسان سمح لنفسوا ان يقلل من حاجه انا بحبها
وبش اى حاجه عندى
دى تقريبا كل حاجه عندى
انا لو بحب انسان بش هحبوا اد الحاجه دى
منك لله
منك لله عشان خلتنى ادعى عليك
منك لله عشان سمحت لنفسك تتعدى حلمى
منك لله عشان اول مره ارجع من مكان بش طايقه اشوف ناس تانى
منك لله عشان ممكن حاجه تكون بش مفهومه بنسبالك ولا عارف هيا غلاوتها اى عندى خلتنى ادعى عليك


انا عارفه ان مفيش حد فاهم ولا لو قولت حد هيفهم ولو حد فاهم
هيقولوا ايه البت دى كل ده عشان حاجه ممكن تكون هايفه بالنسبه لحد تانى


بش من حق برضو اى حد تانى
يستهيف زعلى على حاجه زى دى
عشان محدش داخل جوا منى وعارف حاجه
يبقى السكوت احتراما ليكوا افضل

______________

وبش هجيب حقى من الشخص ده بس
لاء
هجيب حقى من كل حاجه
من الدنياا ومن الناس
حتى من نفسى
بش هسكت
بش بطبطب انا على اللى يدوس على حق من حقوقى
ولو كنت فى الاول بطبطب وبسكت
دلوقتى لاء
يظهر ان الكل بيدوس ومحدش بقى شايف حد قداموا

___________

الكل بيبان هفضل اخبى وادارى على ايه
وليه
مالناس بتفضل زى ماهيا مفيش حاجه بتتغير

__________

البعد والهدوء والسكوت
بقت رحمه ليا
لان ولا عارفه اتعامل ولا قادره استوعب الناس دى بتتعامل كده ليه

__________

يجرحوا فيك ويقللوا منك
دى شىء طبيعى بقى وعادى
لكن تيجى تحاول تعرفهم ان الكلام بيأذى
يقولوا
بترمى دبش
لحد ماخلونى احس ان انا فعلا بغلط
يقتلوا القتيل ويمشوا فى جنازته

_______

انا خلاص
كرهت كل حاجه
منهم لله كلهم
االلى خلونى وصلت لكده

___________

كفايه كده
الكلام ملهوش اى علاقه ببعضوا
بس
فتكم بالعافيه