الأربعاء، 20 يونيو 2012

مكنتش اعرف ان فى حد حلو اوووى كده
ولا كنت اعرف ان الحب بيبقى بشكل ده
ولا كنت فاهمه ان اللى عدى ده كله ولا حاجه فى يوم مع حد انت بتحبه وهو بيحبك بشكل ده
ولا كنت اعرف ان هيجى يوم والدنيا تتضحك ليا
ومكنتش اعرف ان انا ممكن استغنى عن حاجات كتيررررررر عشان خاطر انسان
طول عمرى فرحتى كانت متعلقه باللى حواليا
اول مره احس بطعم فرحتى انا
انا اه بحبه وبحبه بجد بش هزار ولا كلام ولا اعجاب
ده هو ده الحب اللى كنت بحلم بيه وبدور عليه
يارب يهديك ليا وتفضل معايا وبش يحرمنى منك
وافضل عمرى جامبك وانا مطمنه بيك

______

فى مواقف بتحصل بتعرفك اللى قدامك اد ايه
هو شيلك فى قلبه سوء حب وفرحه بيك او كره وغيظ منك
وانا بش زعلانه من اى حد كنت مفكره نفسى هيفرح عشانى
انا لو كنت زعلانه فانا زعلانه منى انا عشان المفروض بش اتوقع حاجه من حد

_________

انا بجد مبقتش عايزه اى حاجه
ولا طالبه اى حاجه
ولا بتمنى اى شىء
غير حاجه واحده بس
ومبقاش اى حد يهمنى
غير شخص واحد

______________

حادى بادى كرمب زبادى
شلوا حطوا كلوا على ادى
ده شفيق وده مرسى
!!!


فتكم بالعافيه