الجمعة، 12 أكتوبر 2012

يادبله الخطوبه ولبستك خلاص :D


 31 - 8 - 2012 

اليوم العالمى 
يوم خطوبتى :D 
ازيكم وحشتونى جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
حتى المدونه وحشتنى اووى وشكلها اتغير معرفش هيااتغيرت من امتى 
بس يالا ماهو محدش بيفضل على حالوا 
اينعم انا حاسه ان انا بش عارفه اتعامل مع الشكل الجديد ده بس على مين انا ريرى ماحط حاجه فى دماغى هعدلها

المهم ايه !!
اه ايه انا بقيت من الناس المخطوبين  واخد لقب المخطوبين والحمد لله اه بش زى ماضحكوا عليا وادونى لقب عاطله وفضل مرزوع معايا كتيررررررر  :D 
وبقى عندى حبيبى ومحدش احسن من حد اه ونعمه ههههههههههه

بعيدا عن الهبل اللى بقولوا ده 
انا فعلا مبسوطه بس بش عشان بقيت من الناس المخطوبين لاء عشان الحياه دى نفسها اه كنت بتمناها زى زى اى حد بس كانت غريبه عليا شويه كنت مفكره ان بش انا بش ليا يعنى وعلى رأى المثل 
(( عينى فيه كخا عليه ))
انا مبسوطه عشان لقيت انسان غير معانى كتيررررررررررررررررررررررررر كانت فى دماغى دى 
ودماغى دى اصلها دماغ صعيدى صعيدى يعنى 
بدءت احس ان فى حد لى حق عليا ان اشركوا فى حياتى مبقتش انا لوحدى ومع نفسى كده اطق اطق لوحدى اتفرس اتفرس لوحدى كده لاءءءءءءء بقينا سوا 
بقينا انا واحمد
هو احمد
اللى بجد بقى كل حياتى
وانا فى قويه العقليه بقول وبعترف 
انا بحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبك يااحمد

حبه هزرايه بقى 
يااحمد بش كل يوم يااحمد تتضرب تليفون يااحمد يامغدينى وماعشينى بسكويت يااحمد يامعودنى على الاتيكيت ياااااحمد 
لولولولولولىىىىى

فى رغى كتيررررررررررر اوى عايزه ارغى فيه بس فى حاجه لحظتها 
ان المدونه ياجدعان مكنتش مهجوره اه ونعمه كان فى ناس بتتدخل 
وعشان كده انا هرجع تانى وقاعده على قلبكم وهقعد ارغى زى زمان واصدعكم اومال اصدع الراجل الغلبان ده 
هرغى بس بش من اول ماارجع كده للناس تتطفش مع انى عارفه ان مفيش حد هيطفش :p 


واييييييييييييييييه 
ايوه فتكم بالعافيه