الأحد، 17 أبريل 2011

انا مبحبهوش


حبه هوا
طيب حبه ميه
طيب اى حاجه
يلهوووووووووووووى
هفطس ياناس
________

اكتر حاجه بتغير مزاجى وبتعكننوا
هو الصيف ده
ويقولوا ايه
ده ربيع
فين الربيع ده ابو جو بديع
ايوه احنا اضحك علينا
الربيع طلع صيف
____________

الحاجه الوحيده اللى بتربطنى فى الفصل ده
هو المصيف
غير كده
انا مبحبهوش

____________

مفيش عمار بينى وبين الصيف
اول مايبدء يهل علينا
بجس بالاكتئاب والكسل الفظيع
وتعكير المزاج

__________

تيجى تشم هواه تحس انوا مخنوق
حتى هواه صناعى هوا التكيف
اللى انا مكنتش بقبلوا فى الاول بس غصب عنى هموت من الحر
فقريه تقولوا ايه بقى

_______________

انا فى الصيف
قابله للعصبيه والنرفزه والخناق
والبعد عن الناس
وبش بسال فى حد
وكسلانه
ومكتئبه بجد
وقريبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
قابله للانقراض :P
كل ده بسبب الفصل اللى انا مبحبهوش
الصيــــــــــــف

_______________

كل ده ويقولوا احنا فى الربيع
هيفرسونى
فينك ياسعاد
:(