الاثنين، 25 أبريل 2011

لخبطـــه


امبارح الخاتم بتاعى ببص فى ايدى
لاقيتوا اتكسر
________

اضيقت اووى عشان اى حاجه بتاعتى بتبقى عزيزه عليا اووى

_____________

فى ناس زعلت منى الفتره اللى فاتت دى
بقيت عماله اصالح من هنا ومن هنا

________

كلمت انتمتى ولاقتها بتتضحك اوى
بقولها مالك يابنتى فى ايه
قالتلى فرحانه عشان كلمتينى
ربنا مايحرمنى منك ابدا
ومهما تبعدنا الظروف نفضل انتى نص الفوله بتاعتى وانا نص الفوله بتاعتك

_________

حاسه بتوهان احنا २०१० ولا 2011


__________

ياااااا غريبه حال الدنيا دى
فى لحظه يتقلب الحال
وتبقى مسؤوله عن اسره
اول مايكتب كتب اللكتاب ويقول العريس
وانا قابلت زوجهاا
(( انا طول عمرى بحضر كتب كتاب ونفسى اعرف هو مين المفروض يقول الجمله دى وكيل العروسه ولا العريس
هو مين المفروض اللى يقبل !!!؟؟؟))
بقت مراتوا
:डी
___________

هو انك تهتم بشخص شكلوا ايه الاهتمام ده بيبقى !!؟؟

____________

نفسى ابقى مهمه
وابقى سيده اعمال
واللبس بداله وكرافته
:प


________________

عامله ادخل المدونات واخرج وادخل تانى اجى اعلق
لاقى نفسى خرجت تانى

___________

صداع رهيب وبقيت مدمنه مسكنات

___________

امبارح ببص فى المرايا
حسيت ان انا كبرت اوى
وكل مااجى اسرح وافتكر ان لما يعدى الشهور
وتيجى السنه الجديده انا هيبقى عندى २४
بش २३
اتغم اوى واطرد التفكير من دماغى
اد ايه كان نفسى اتم २० واقف على كده
اد ايه كل مالواحد بيكبر بيشيل هم اكتر
بيحس انوا عاش كتير وان كل مابعيش اكتر بيخاف يغلط اكتر والذنوب تكتر

_________

حكايه وجعنى اوووى ووجعت قلبى اوى مع انى معرفش الولد ده بس نمت وانا قلبى موجوع
ولد كان داخل يتوضا عشان يصلى الجمعه
وقع على الارض
شالوا اخوه
واقعد يفوء فيه بش عايز يفوء
طالعوا الجيران عشان مامتوا مكنتش موجوده مهما يفوء فيه بش فى خلاص
كان عندهم امل لسه جريوا بقى على المستشفى
عرفوا انوا
كان مات
الولد ده صغير فى اعدادى
الله يرحموا
________________

اد ايه لما يموت شخص كبير بش بيقى زعلك ووجع قلبك زى مايموت عيل صغير
مع انى كلنا هنموت
وبش هيغلى على الللى خلقوا
ربنا يرحم كل اموات المسلمين

_______________

اد ايه الحرمان شىء صعب
بالذات لما تكون انسانه محرومه من الاطفال
بيبقى حاجه صعب جدااا لما تبقى فى مكان وتشوف الاطفال بيلعبوا حولها
وهيا محرومه من الشىء ده
وده عما اعتقد اصعب شىء اى انسانه تتحرم منوا
بس فى حاجه كمان
ان اد ايه ربنا لى حكمه فى حاجه زى دى
ممكن يديها بس طفل والحمد لله معاق او فى اى شىء
بجد حاجه اصعب واصعب
بش عشان هو مريض لاء
عشان مفيش ام قلبها يستحمل وجع ابنها وهيا بش عارفه تعملوا حاجه
الحمد لله على كل شىء

_______________

اخر حاجه بقى
انا عارفه ان لو قولت فى ناس هتغلطنى
بس انا هقول وهبرر
كل سنه وانتم طيبين
ودى عشان الربيع
عشان اى شىء
ماهيا كل سنه وانتم طيبين بتتقال فى كل وقت
والناس بقت بتقولها بعد كلمه ازيك من غير اى مناسبه
ام بقى الاكل بتاع بكره اللى هو بقى النهارده
فاهيا اكله موجوده طول السنه
يعنى بش يوم معين
ام حرام وحلال فديه خارج النقاش او بش اقدر احلل انا واحرم انا
انا فى جمله بقولها ومعرفش اى يعنى غلط ولا بش غلط
((ربنا رب قلوب ))
ده اللى اقدر اقولوا
وكل سنه والدنيا كلها بخير وكل شهر واسبوع ويوم حتى ودقيقه والناس طيبين وبخير دايما