السبت، 7 مايو 2011

يــا وكــــــــــسه ياعيـــــــــال


أقرا الخبر اقرا الجرايد اقرا اقرا

ونبى عالم مجانين
وشوف ال وانا مكنش ليا مزاج وحالتى النفسيه زى الزفت اللى لونوا بمبمى مسخسخ ده
بس قولت ونبى ابدا ده خبر الواحد بش يسكت عليه
ال واحنا ايه لسه بنكتشف ونعمل كتب
ازاى البت توقع الواد على بوظوا
وتجيبوا لحد البيت
بلا وكســـــــــــــــــــه

ده احنا من ايام كده
عكروت افندى

ونبى ياعكروت لو لسه موجود
كنت قولت غطونى وصوتوا وعليا
انا ياخويا هقوم بالواجب معاك
يلهووووووووووووووووووووووووووووتينى

اه صحيحى نسيت اقولكم الخبر
اصلى هو بش الحكايه فى الخبر
الحكايه فى دماغ الناس دى
بصوا ياعالم
انا بشوف الاخبار زى اى حد عادى ولاقيت ياعيال منكم له له
الخبر ده فى الياابان اللى كان عندهم الزلزل
وشوفوا عندهم خبره ازاى يطلعوا نفسهم من الكأبه
سابوا الزلزل واخترعوا اختراع ......وكســـــــــه ياموكوسين

ايه بقى الخبر

http://www.youm7.com/News.asp?NewsID=405888

بش هقول عشان انا مليش دعوه بالخبر
وعيب نفتن الفتنه حرام
:P

وكسه وربنا وكسه
ماهو يااما احنا او يااما احنا
ههههههههههههههههههههههه
الله يرحمك ياعكروت افندى
اللى يعيش ياما يشوف ياعيال
اه ونبى

ربنا يرحمنا برحمتوا
الله اعلم ايه اللى جاى

فتكم بعافيه