الأربعاء، 18 مايو 2011

أليكم أتحدثــ

الساعه الأن 12:37AM
بالتوقيت المحلى لمدينه كايرو
واليكم هذه الانباء

_____________

اليكم العناوين


ريرى اللى هيا انا
هتبدء فى كورس جديد اخر الشهر
والوكسه فى هذا الخبر
ان انا هاخدوا من 8 الصبح
:(
بش هصحى 8 تؤتؤ هكون هناك 8


ريرى اللى هيا انا برضو
كانت فى حاله عدم استقرار وتوهان


ايوووووووه ريرى اللى هيا انا
اتعقدت من حاجات كتير
وبقيت شبه ودانيه
يعنى لم حد يشتكيلى من حاجه انا من جوايا بتعقد
وبياثر عليا


ريرى ................ كملوا النقط انتوا
فى قرارات خايفه اخدها
معرفش ليه الخوف ده
يمكن عشان الخوف شىء اساسى عندى


ريرى .... اللى كملتوا فوق
قلبى متلخبط معرفش ليه


انا
ريرى اتحدث اليكم
وبحب اتكلم هنا ممكن عشان اكتر اللى بيدخل هنا بش يعرفنى

كانت معكم من عناوين حلم ريرى
انا ريرى

(((اكل ده عناوين :D ))
اه نسيت اقولكم اخر خبر
بش هما هيقرورا حبس الشعب
اصلى هو اللى طلع معه الفلوس
ههههههههههههههههههههههه


حلوه اوى اغنيه بش زى الافلام لمحمود العسيلى