الجمعة، 20 مايو 2011

تلاكيك


ال لو عددت السنه دى باذن الله يعنى
هبص لريرى بقى
هشوفها هيا عايزه ايه ومحتاجه ايه
وايه اللى ناقصها
...................

وال ايه كان نفس الكلام ده السنه اللى فاتت
واللى قبلها واللى قبلها و .....................!!

ال يعنى لو الدنيا فاضيت من حواليا والكل استقر
وكل حاجه رجعت لمكانها
انا هاخد بالى بقى من ريرى
وهعمل كل حاجه تفرحها هيا
وتبقى ريرى نمبر ون عند ريرى

!!!!

اصلى ريرى كل ماتقدم نفسها لقدام فى الارقام الاولى
تبص تلاقى فى حاجه حصلت
تقوم ريرى بصه لنفسها
وتقول
ارجعى يا ريرى لورا بقى دلوقتى ومتزعليش هيجى عليكى الدور وتبقى نمبر ون عند ريرى
تقوم ريرى تقول معلش انا استنيت كتير بش هيحصل حاجه مااستنى تانى

________

بس ريرى تعبت من الانتظار
وبدءت تزعل منى ده لو كانت بش زعلانه اصلا
عشان حاجات كتير
انا وريرى عرفنها


وللاسف ان انا بتلكك لريرى
يعنى هفضل ااقول لريرى نفس الكلام
وبش هعمل حاجه
بتلكك ان فى اولويات عنها ولما تخلص هبصلها
ونسيت
ان ريرى دى
تبقى أنــــــــــــا



___________________________

حتى لو معايا كل الوقت ليكى
وكل اللى جوايا ليكى
فانا هبخل بيهم عليكى
لان فى عداء بينى وبينك
بين انا وريرى
فأى تصبيره بقولك عليها
اعرفى انها تلكيكه بهرب بيها منك
ياريرى
____________

ساعات بيبقى ناس من حواليا بيحولوا يخلونى اشهلم من حياتى باعمالهم وتصرفاتهم وبش بقدر بش احبهم مع انى فى بعض الاوقات ببقى نفسى اشيلهم من حياتى !!
وساعات ببقى ناس من حواليا يحولوا يخلونى احبهم وبش بقدر احبهم مع انى فى بعض الاوقات ببقى نفسى احبهم!!
....................................................


ايه اللى انا كتبتوا ده !!!
عشان جو الكأبه ده
اذكر كم مره ذكرت اسم ريرى فى ((الكلام الغريب اللى فوق ده ))؟؟؟:D