الجمعة، 15 يوليو 2011

علامه تعجب وأداه أستفهام ونقطتين ومن أول السطر


!؟..

الواحد عندوا اشمئزاز وقرفان
اوى وجداا كمان
من حاجه اسمها
((محدش ياخد الكلام على نفسوا ))
من حاجه اسمها ايه بقى
صنف البنات
بس هو يعنى الكل بيتاخد بذنب الكل !؟..
طبعا فى ناس فرحانه
وانا استحاله افرح واخلى حد يهيص على صنف نوعى
يعنى اللى بش بنات محدش يقرا الكلمتين دووووول
نبطل نحشر نوزوا فى كل حاجه كده

____________________

!؟..

عامله اجمع كل احلامى اللى انا فاكرها اللى نمت وحلمت بيها من فتره
واشوف ايه اللى اتحقق منها واشوف صحيحى ان فى احلام بتحقق ولا لاء
اكتشفت حاجه غريبه اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووى
ان كتير من الاحلام اللى حلمتها


!!!


اتحققت
:D
شاغلنى انا حكايات الاحلام دى
__________________________

!؟..

زمان كنت بقعد اقول للعيال اصحابى ان فى واحده فقريه ملازمنا كل السنين
اكتشفت بقى مين البت دى




انا :D
ريرى
اه ونعمه انا ريرى :p

_______________________

!؟..

رغم كل حاجه عامله تقفل سكتها فى وشى
بس انا جوايا احساس بيقولى
اوعى تقولى ليه يابت ياريرى ولا تقل قنعتك
عشان دى اكتر حاجه انا بحبها فيكى ودى الميزه الوحيده اللى انا شايفها فيكى
(( طبعا انا كلى مميزات ههههههههههه))
وان فى حاجه ربنا شايلها ليكى حاجه كبيره اووووى يابت ياريرى
انا حسلك بكده مع انى معرفش ايه هيا ولا ايه نوعها ولا ايه شكلها ولا هتيجى امتى
بس انا عندى احساس بيها وعايشه ومنتظرها وحبها جدااا
عشان جايا من عند ربنا
والله حبها جداااااا مع انى بش اعرف ايه هيا الحاجه دى بس انا والله حاسه بيها
(( اتجننت شكلى :D ))
________________

!؟..

بش تزعل منى ياجدو انا فتحت عينى وقولت الفاتحه ليك ونمت تانى
عشان انا بحبك اووووى زى ستو
ومقدرش انساك
انا فاكركم على طول وعلى طول فى بالى
عشان وحشتونى جداااااااااااااااااا ونفسى اشوفكم اووووووى
ربنا يرحمكم يارب

_____________________

!؟..

زى مااتكلمت على البنات
الشباب كمان نتكلم عليهم
الواحد منهم بيطلع من اللفه مفيش على لسانوا غير اسامى البنات
يعنى تسال الطفل اللى حتى فى الحضانه اصحابك مين
تلاقيهم كلهم بتاء التأنيث
حتى المفعوص وزه ابن اختى
اللى لسه مكملش 3 سنين لما يكون عندنا وامه تيجى
اول حاجه يسالها عليها يقولها
هيا دودو سالت علينى :D
((بنت عمه سالت عليه ؟))


________________________


!؟..

ايام انتظار نتيجه الثانويه العامه
ايام ربنا ما يرجعها
وفى كلتا الحالتين
طلعت او لسه بش طلعت
الواحد بيفضل فى حاله واحده
عندوا
ازبهــــــــــــــــــــــــلال
ربنا معاكم يارب
************

علامه تعجب وأداه أستفهام ونقطتين
و
أخر السطر
فتكم بعافيه