الخميس، 15 سبتمبر 2011

أنــــى راحـــــله ..


هبه ماشيه :(
وانا ودعتها النهارده
كان نفسى افضل حضنها اوووى
هتوحشنى اوووووى اووووى
بش عارفه اتصور ان انا لما اكون مخنوقه ومضيقه وراجعه والدموع فى عنيا
بش هلاقيكى هنا
بش عارفه اتخيل ان لما اكون فرحانه والدنيا كلها سعيده معايا بش هلاقيكى اجرى عليكى
انا كنت مخنوقه اوووى وانا ماشيه وسايبكى كان نفسى افضل ماسكه فيكى
واقولك عشان خاطرى خليكى معايا
انا اكتشفت النهارده ان مليش اصحاب غيرك
من النهارده بقيت ريرى من غير انتيم
عارفه انك هتفضلى موجوده وربنا بش يحرمنى منك
بس بش زى الاول
يارب يسعدك وتحلى الدنيا كلها من حواليكى




انا همشى عشان اكتشفت بجد ان انا مليش حد
عارفين وقت مالدنيا كلها تبقى مقفله فى وشك ونفسك بس تقول انا هنا وبش تلاقى حد بيرد عليك

_______

نفسى يبقى بايدى اعرف كل انسان جواه ايه
عشان بش اتعلق بحد عشان هعرف ساعتها ان مفيش حد بيتعلق بحد زى كده

________

عايزه ابقى لوحدى
بش عايزه اعرف حد
كلوا طلع وحش واوووى كمان

_____

اللى كانت بتخلينى اقول ان الدنيا لسه فيها ناس يستهلوا الحب
مشيت خلاص

_____

الكل عارفك عشان حاجه لى وبس
واول ماتخلص يركنك على الرف

______

انا بقيت على الرف
من كل اصحابى
ممكن ميكونش كده
بس انا حاسه بكده

_______

انا تعبت من حبكم وتعبت من الجرى معكم عشان ليكم
وتعبت ان اجى عليا عشانكم
وتعبت
وملقتش اى حاجه منكم
غير انكم بدوسوا عليا اوووى

______

نفسى تحسوا بقى يبقى عندكم احساس
ولا الاحساس مطلوب منى انا بس

__________

ربنا يسامحكم كلكم

______________

تعبت من الاستغباء والتبرير اللى انا فيه ده

____________

كلكم هحطكم على الرف
واللى هيقدر انا بكلى كده
هيبقى جوه حياتى
غير كده
انا بش هسمح لحد اخليه جوه حياتى وهو يحطنى على الرف

____________

ربنا يسامحكم وانا بش هرفع الموبيل
واكلم اى حد فيكم حتى لو بموت

____________

من النهارده بقيت لوحدى
:(

_________________________________

معرفش انا كنت بكتب ايه ولا رجعت كلامى هو زى ماطلع اتقال
نفسى ترجعى ياهبه تانى ونعيد السنين من تانى
وحشتينى