الاثنين، 5 سبتمبر 2011

حبه رغى ....!!


رمضان خلص ومشى والله اعلم هيجى تانى علينا او عليا ولا لاء
باذن الله

______

العيد جاه وخلص هو كمان
كل حاجه بتيجى وتخلص
بقينا زى اللى بنسلم حاجه لحاجه
والايام بتجرى

______

يوم الواقفه بتاعت العيد قضتها فى عزا
شوفتوا ونبى
انا بش اى حد بتاثر بيه
وبعرف اذا كان الشخص اللى مات غالى عليا ولا لاء
لو لاقتنى عيط بعرف انوا غالى
لو لاقتنى عادى بعرف انوا شخص عادى بنسبالى
عشان الحاجه الوحيده اللى مينفعش تتحكم فيها
هيا دموعك
_____

هبه اتكتب كتبها
وكانت احلى عروسه
اتكتب وهيا فى الكوافير
بقت كل شويه تتصل بيا
ها ياريرى كتبوا الكتاب
كنت فرحانه على فرحها
وسمعتها كل الكتب الكتاب على الموبيل
واول ماخلصوا
بقينا انا وهيا بنضحك فى الموبيل زى المجانين
يااااااااااااااااااااااا كان فين ايام لما كنا بنقعد نرغى وتقولى خايفه لبابا بش يوافق
بقيتى ياهبه عروسه
الف الف مبروك يابنت قلبى
وكلها كام يوم وهتمشى بقيت كل يوم بليل اشوف فاضل كام يوم
واقول اسبوع اتنين وخلاص
عارفه
هتوحشينى اوووووووووى
عشان انا بحبك

___________

فضلت اجمع فى كل اصحابى عشان نخرج
وبعد مابقينا كتير
الموبيل بش سكت رن
كل حد يتصل يقولى حجه
فى اليوم ده
حلفت ان انا بش هرتب خروجات ولا هقول انا خارجه
ولما اجى اخرج هخرج فى وقتها
وحسيت ان الفقر معايا فى كل حاجه
بس خرجت برضو عند فى كل اللى بش خرج وقال ان كل خروجتى فقر :P
__________

حاسه ان انا داخله على تعب جديد
والله اعلم
اصلى انا من الناس
تخلص من حاجه تتدخل فى حاجه تانيه
والعيا شىء ملزمنى
من ساعت مااتولد
من وانا كنت نونو صغنون لسه
بس فى كل الحالات
الحمد لله
انا احسن من غيرى بكتير رررر

____

فى قرارات عامله افكر فيها من بعد ماهبه تمشى
ان انا اعملها
باذن الله
معرفش هنجح فان انا احققها ولا زى كل مره
ترجع ريما لعادتها القديمه
وخصوصا
انا اكتر حد بيسال عليا حتى لو انا غابت من نفسى كده من غير مااقول
بتبقى مهتميه تعرف انا مالى وراحت فين
وبش بتعاتبنى على غيابى عنها
هتمشى

_______

الكل عارف ان بعد هبه عنى ماثر عليا جامد
حتى محمود نفسوا
وبيحاول يقنعنى ان عمروا ماهيبعد هبه عنى
واخووات هبه وعمو وطنط
الكل عمال يراضينى
ولا اكنى طفله صغيره هتبعد عنها مامتها
عشان الكل عارف هبه بنسبالى ايه

______

الواد وزه اللى مكلمش 3 سنين
بقى يعاكس بنات
:D

________

فتكم بعافيه