الخميس، 10 نوفمبر 2011

ـســـــــــماسيمــــــــــو :)


حسام
((بش ده لحد يفتكروا ده ))

ابن اختى الجديد

وابويا قديما وحاليا وحديثا

يعنى ايه
هقولكم انا
يعنى هو اسموا نفس اسم بابا بالضبط
اللى يختلف بس اللقب اللى بيبقى اخر الاسم
بقى ابن اختى وابويا فى نفس الوقت

وبقى عندى
مازن وحسام
والاتنين بقيت بحبهم نفس الحب

يمكن عشان بيقولوا انهم ولاد اختى
:D

____________

اسم سماسيمو
ده دلع وزه لاخوه حسام
وهو اسم على مسمى فعلا لانوا كلوا مسمسم كده حاجه صغنونه كده

يوم الولاده
قوم ياوزه عشان نروح نجيب النونو
فضل معطلنا بيدور على الجنيه عشان ياخدوا معه يدى لنونو
واحنا رايحين المستشفى جبتلوا حلويات خد ياوزه اخوك النونو جايبلك الحلويات دى
وزه لالالا انتى اللى جبتيهم
((مفيش حد بقى عبيط خلاص ههههههههههههه))
انا هاخد النونو ليا بقى ياوزه
لااااااااااااااااااااااااء ده اخويا انا بتاعى انا
ربنا يخليكم لبعض
___________________

بقالى فتره كنت مختفيه وكنت فين وفين لما بمسك اللاب
ممكن عشان شقتنا كانت مهرجان لحد العقيقه
وكمان انا كنت بدخل اذاكر الاسئله واقوم على طول
بتاعت ICDL

_____________

كده 83
و
92
عقبال الباقى
وبش نتفضح عند الاجانب

____________

احساس فظيع لما بتبقى قاعد بتمتحن وببص تلاقى النتيجه
ظهرت وشا كده

___________

النهارده
الموبيل بيرن
معقول موبيلى افتكرنى ورن طلعت اجرى لاقيت نمره غريبه
بس لاقتها اتصالات قولت يمكن صاحبتى سمسمه هيا اللى بتتصل من اتصالات
برد وكلى ثقه ان هيا معرفش جبت الثقه من فين
قولت الو
لاقيت شخص عجيب
قالى الو ازيك ريرى
((انا فى سرى ريرى !!
انا محدش بيقولى ريرى دى غير ااقرب الناس ليا بالذات فى الفون ))
كملت وقولت مين معايا
قالى اخس عليكى بش عارفه انا مين تبقى كده مسحتى رقمى
((انا فى سرى برضو ايه الراجل ده اخس ايه ده يعرفنى من فين ومسحت رقم مين انا معرفش حد اصلا ))
كملت وقولت لو حضرتك مقولتش انت مين انا هقفل السكه

ياترى مين !!!
انا رقمى ده يتعدوا على الصوابع اللى يعرفوا
وكمان ريرى !!!
طيب لو كان قال اسمى كنت قولت زى ماناس كتير بتعمل تاخد ارقام التليفونات من اى مكان ويتصلوا
فضل محيرنى شويتين

____________

حلمت حلم غريب وفى نفس الوقت بش عارفه اصدقوا
مع انى اى حد لو كان حلم نفس الحلم كان مشى يحكى ويتحاكى بيه
انا من كتر ماهو محيرنى عشان بش مصدقه كل شويه يجى فى بالى ويروح واقول لالا بشش معقول

______________

الشتا جاه
انا بعشق الشتا ده
مع انى من الناس اللى بتحس بالبرد بسرعه
بس بحب حتى ريحه الجو بحب المطره وريحتها
بحب صوت الهوا وانا ماشيه بليل فاى مكان وبالذات على النيل
بحب اللبس بتاعوا وابقى ماشيه لابسه الدولاب كلوا وبرضو ببقى متلجه
بحب الكلوك بتاعى وتبقى برضو رجلى زى التلج
بحب احط ايدى على وش ماما وهيا زى التلج وهيا بتبقى مدفيا كده
بحبك ياشتا اووووووووووووووووووى

____________

ساعات بتحصل حاجات الواحد بيبقى بش متخيل طول عمروا انها تحصل
تخليك واقف متنح قدام نفسك وتقول لنفسك
طيب ليه يعنى بش تحصل وليه انا حاطه فى دماغى انها استحاله تحصل

____________

بقى الكل عندى مجرد اسامى موجوده
قليل اوووى مابتفرق معايا
وممكن يكونوا هما السبب فى كده
يعنى ملهمش انهم يعتبونى على حاجه هما السبب فيها

_________

ساعت بسرح مع نفسى واقول انا ليه مكنتش صايعه
وسورى يعنى على الكلمه
بس الصايعه فى مفهومى انا حاجه تانيه
كان زمانى بفهمها وهيا طايره

__________

العيال بتوع دلوقتى بش عيال
احنا اللى كنا عيال
واشك برضو ان احنا كبرنا
لو نقارن هما بينا
هنفضل عيال

___________

بقيت بخزن حاجات جوه دماغى
عشان اتعامل بيها مع ولادى
بس يارب يكون عندى ولادى
ويارب يطلعوا زى مانا برسملهم فى خيالى

_________

اوعى تحب حد اكتر من اللزوم
غير لما يبقى هو ده الانسان اللى بجد يستاهل
درس طلعت بيه من كل سنين عمرى اللى عددت دى

___________

يوم سبوع حسام او العقيقه يعنى
طلعت الكبت اللى جوايا
كنت شبه مجنونه
ساعت من كتر الكبت بيبان ان احنا مبسوطيين اوووى
_________

انا بأجل حاجات كتيرررررررررر
لحد مابقيت مأجله كل حاجه تقريبا فى حياتى

_______

بتغم اوووى لما بفتكر ان انا بكبر سنه
كل اول سنه

_________

نفسى اخرج

________

ساعت بنغصب على روحنا حاجات
عشان لينا حد غالى بنخاف على تعبها

___________

على وشك افقد الاحساس
بناس عديمه الاحساس

___________

البرود كان شىء ملزمنى
زماااان
بس ان حد يتبارد معايا
بش يصح
بش حلوه
عشان انا بتعصب
_________

تخيل لما تكون بتحب حد اووووووووى وتفتكر انوا كشخص مفهوش اى عيب
ويجى الشخص المرتبط بيه يشكيلك منوا
تقووول ياااااااااا معقول هو بيبقى كده
طيب كويس ان هو معايا كده
____________

انا نفسى الاقى
شخص قريب من ربنا
محترم
يخاف عليا
احس معه بالامان
احس انو هو ده ظهرى وسندى وابو عيالى
وانوا كل دقيقه معايا
حتى لو مشغول
احلام بنات عاديه اهى مفهاش اى مستحيل
ليه بقى بلاقى النص والنص لاء
يااما بش بلاقى اى صفه من دول خالص
___________

عشان اكرهك
ابدء باهمالى

___________

موبيلى بقى مجرد ساعه بشوف فيه الساعه كام بس
يااما نت فبعض الاحيان

_________

غبيه اوووووووووووى
اووووووووووووووى يعنى


فتكم بالعافيه

11/11/2011