الأحد، 13 نوفمبر 2011

يـااااســـ >:p ـــم


يااااااسم
طب يابرودك يااخى
طب يتقل دمك
ياساتر ياساتر
يااابايخ
اضحك انا ولا ابين سنانى
ايه خفه الدم دى
يلهوى
هفطس انا من كتر الخفه

ليه الغلط ده بس ياريرى
!!

هقولكم انا الحكايه وكل مافيها
ان وانا بعمل شقتنا الصبح
كنت فاتحه اللى مايتسمى التى فى بالافرنجى التليفزيون
وكانوا جايبين برنامج
هوب جاه فاصل
من الاعلانات
تقولش واخدين بربع جنيه مخروم خفه على الصبح
جايبنلك ال ايه
عيل هيموت بيفرفر كده من الضحك
وعشان عارفين حب الفضولى اللى عندنا
يقولك ايه
عايز تعرف زيزو بيضحك على ايه
انا بصراحه سابت ادوات التنظيف كلها
وتنحت للشاشه وكلى اذان صاغيه وعيون مبرقه
عشان اعرف زيزو بيضحك على ايه
مانا اصلى عندى حب فضول
الاقى الراجل بتاع الاعلان
يخفى زيزو ويقولك لو عايز تعرف زيزو بيضحك على ايه
اتصل بينا على
00 فرستين 000 خفه 0

ليا حق اغلط بقى ولا لاء

اهو انا دلوجيت بقى عايزه
اعرف
زيزو كان بيضحك على ايه
:P

_______________________

يافقعه مراراتى يانى
بش كفايه الناس لاء بقى التى فى

_______

غروش غروش

_______________________________

فى وش انا بدور عليه من زمان اوووى
عشان اتعامل بيه
لما الواحد بيتخنق من حد
يقولوا انا هوريلك الوش التانى الخشب
انا بقى ولا لاقيا بلاستك حتى

_______

لو حطيتك فى دماغى
قولى يالا السلامه
هههههههههههههههههه
ولا فاهمه حاجه

_________

انا تحت النظر
اللى عايز يشوفنى يجى اهلا وسهلا

_________

لما ببص فى المرايا واكلم نفسى
شايفكم يالى بتقولوا مجنونه
واحقق اووووى فى عنيا
وكل ملامحى
وايدى شكلها فى المرايا
بدون مابحس
بقول سبحان الله
ايه التشكيله دى
الايد ايد
والوش وش
والعين عين
ونوزوا نوزوا
سبحان الله
وكل حاجه فى مكانها صح
ولا اكنى هو مكانها اللى المفروض يبقى فيه
مع انى مفيش شكل تانى
كل الناس عنيها فى نفس المكان
نوزوا فى نفس المكان
تخيلوا لو الشكل كان غير الشكل
كان هيبقى شكلنا وحش اوووووى
كنت هتكسف امشى بيه كده
شكرااا يارب اوووى بجد
ان خليت شكلنا كده

________

انتى ليه بش بتوافقى تشوفى عرسان هو حد لاقى الحقى قبل مالقطر يفوتك
وتجوزى فى الاخر اى جوازه
اى حاجه اى حاجه
الكام كلمه دول ويمكن عليهم كمان كام كلمه زياده بسمعهم كل مايبقى فى عريس
لحد مانا زهقت فعلا
ماتيجى بقى يابن الحلال
يالى ربنا كتبك ليا
وتخلصنى من الحودايت دى
لما اشوفك بس ليك حساب تانى معايا سايبهم كل واحد منهم بكلمه
وانا مستنيك انت
ماهو انا اصلى مقتنعه
ان ابن الحلال
هيجى بالصدفه
زى الحواديت والافلام كده
لسه هشوف واقعد وامتحن واختبر ووقع فى الكلام
وكمان
الواحد لى مراراه واحده
:D

_____________

كان مزاجى عندى زمان وانا ماشيه
امشى فى نص الشارع بين العربيات ومندمجه فى الرغى
والاقى كل العربيات بتزمر جامبى
اقوم متعصبه اهو اهو عندك الشارع واسع كمان بش مكفيك الشارع جاى جمب الرصيف
وابص حواليا الاقى نفسى انا اللى بش مكفينى جمب الرصيف وماشيه فى نص الشارع

وكان مزاج عندى امشى العب بطوب الصغير فى الشارع برجلى
ومكنش بيهمنى حد شايفنى ولا لاء

مزاجى ممكن فى ثوانى يخلينى ااقلب وممكن يخلنى ببقى ميته من الضحك

اكتر شىء بحترموا جدااااااا
هو مزاجى

حتى لو خلنى طفله صغيره
او
مجنونه
__________________

شىء بش يخصكم
طول مانا بش اخصكم
تحطونى فى اهتمامتك
تلاقوا الدنيا بقت بمبى من حواليكم
غير كده
هتبقى فحلقى على دماغكم
بش بنهزر احنا
ايووووه خاااااافوا منى
ههههههههههههههه

___________

طول مادماغى فاضيه كده
هتاكلنى
لكن لو ده اللى هيا جمجمتى انشغلت
انا هبقى فله شمعه منوره
بس هظن برضو
ههههههههههههه
اصلى بعيد عنكم ده طبع

___________________

الشتا بدء
والسما بدءت تمطر
وانا بفرح اووووى
وببقى مبسوطه جدااااا
وبحب رايجه المطره
_____________

يارب

_____________

فتكم بالعافيه
اروح اتفرج
وادعى
واشم ريحه المطره