الأحد، 7 أغسطس 2011

حكــــايه’’

Sees may dry
Birds may not fly
Babies may not cry
you forget me But not I
Mr: Mohamed))

الكلام ده مكتوب عندى من اعدادى من ماستر محمد بتاع الانجلش
لسه فاكره النهارده
ان انا كنت فى مرحله اعدادى بت طلقه فى الانجليزى
كنت تمالى ماستر محمد يحطونى فى مجموعه كلها صبيان وكل ماينقلنى الاقيهم معايا
كانوا بيضربوا ضرب منوا
وانا كنت المدلعه اللى فى وسطهم من حلويات
لما كنا بنسمع الكلمات
كنت بفرسهم وبغظهم كمان
كنت بت غياظه فظيعه اوووى وانا فى اعدادى
دلوقتى بقى بقيت بكره الانجليزى مفيش عمار بينى وبينوا
^_^


بقيت كل اللى شغلنى اوووى
ان انا اخلص 2 خاتمه اللى بدءت فيهم
واحده قبل الفطار
والتانيه فى التروايح
^_^

ليا حبيب بحبوااااااااا اوووووى انا بقول ان انا بقيت قريبه منوا اوووى بالذات الايام دى
بقيت بقعد بالساعات اتكلم معه
وواثقه انوا بيسمعنى
بشكيلوا وبحكليوا
وبعدها قلبى بيصفى خاااالص
بينى وبينوا اسرار محدش اى كان يعرفها
ومحدش يقدر يدخل بينى وبينوا
مليش غيروا ولا اعرف غيروا
وبش طمعانه
غير
فى حبوا وكرمه ورحمتوا
وغفرانه
^_^

من كام يوم وقفت عملتهم صنيه كنافه فظيعه فظيعه فظيعه
اه ونعمه
بس بش اكلت منها انا
:D
عشان بش بحب الكنافه
^_^



بقيت بعود نفسى ان مفيش حد هيفضل معايا على طول
على راى ناس
الكل بينشغل
ربنا يساعدهم بقى
وانا كمان بقى هتعود
عشان محدش يمسكنى من ايدى اللى بتوجعنى
بش انا هما بيقولوا ان هما نقطه ضعفى
انا خلاص مبقاش ليا نقط ضعف
^_^

فى حاجه عايزه اكتبها كل ماتيجى على بالى تروح تانى
هتجنن هتجنن
^_^

أأه فى حاجه تانيه
عرسان اخر زمن
ال ايه ههههههههههههههههههههههه
يالا بقى ياما هنشوف ونضحك
اهو الواحد بيتفرج
والواحد ياما بيعدى عليه ويشوف
^_^

نفسى اووووى انا واللى انا هتجوزوا (( جوزى يعنى مستقبلا مع انى بش بحب كلمه جوزى دى ))
نصلى سوا ونقرا قران مع بعض
مع انى تمالى اللى تلاقيهم مهمتين بالصلاه اوووى
اكترهم هما البنات معرفش ليه
بس اهو نفسى وخلاص
^_^

من حكاوى الولا وزه
انا ااقربلك ايه ياوزه
خنتو هام ((خالتو ريهام))
ومين حبيب خنتو هام ((لازم الدغ زيوا :D))
انااااااااااااااااااااااااااااااا وزه
هاكلك اكل كده :D
^_^
احكيلك حدوته
ياسعد يااكيم ياكيم بذكر النبى
عليه الصلاه والسلام
عليه الصلاه والسلام ((ده اختصار وزه ))
((كان ياماكان ياسعد يااكرم مايحلى الكلام اللى بذكر النبى عليه الصلاه والسلام))

خلصت الحدوته والحكايه
فتكم بالعافيه بقى
^_^