السبت، 20 أغسطس 2011

بـــدور عليــها !!



بقيت بدور عليها ولا اكنها حاجه تايهه
بقيت بدور على
الراحه
فاى حاجه فأى مكان
بقيت عالمه زى الصوره اللى فوق دى
شايله على ظهرى هموم ومشاكل وحاجات اد كده
بقيت بدور على مكان ارتاح فيه وارمى كل اللى فوق ظهرى ده
بقيت بدور على اى انسان مرتاح عشان ااقلدوا
يمكن ارتاااح
بس للاسف
بش لاقيه

فى حد مرتاح!!!!

((انا ببقى شايله هم ان حد يزعل منى وببقى شايله هم ان انا اللى اسال وببقى شايله هم
ان انا لازم اشيل هم اللى حواليا
يااما احس بالذنب
ببقى شايله هم بش بكره لاء الثانيه والدقيقه اللى جايين عليا وبش عارفه شايلين ايه من هموم
بقيت قاعده متراقبه اى حاجه تحصل بش ليا لاء للى حواليا عشان انا لازم اشيل الهم معهم
يااما بش هبقى انا

نفسى ارتاح
نفسى الاقى الطريق للراحه اللى انا نفسى فيها
نفسى عقلى يقف لمجرد ثوانى ارتاح من التفكير
ويرجع تانى ناسى كل حاجه
يمكن بش فى حد بيتمنى كده
بس يمكن يكون دى الراحه
_______________
هيا فييييييييييييييييييييييييييين
الراحـــــــــــــــــه دى؟؟؟
راحه تايهه ياولا الحلال اللى يلاقيها يقولها ارجعى لريرى بقى لحسن هيا تعبت وبدور عليكى