الاثنين، 1 أغسطس 2011

اه يانى يارجلى يانى :(


انا وقعت
:(
هوب اتزحلقت راحت واقعت على رجلى :(
كنت ماشيه بنص رجل بقيت ماشيه بربع رجل
لان هيا كانت وجعنى اصلا
لاء وبعد الفطر
مين اللى دعى عليااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
__________

عارفين انا من سنين كتير اووى بش اوى يعنى
كنا فى رمضان وكنا هناكل سمك
وكنا عازمين ضيوف عندنا
فحطنا الاكل قبل مالادان مايادن
فقعدوا يكلموا عن السمك ويقولوا ان الراس بتاعتوا غلط تتاكل
راحت انا من عنادى
راحت ماسكه السمكه وتك تك راحت اكلتها
لاقتهم كلهم بيصوتوا فى وشى
لسسسسسسسسسسسسسسسسسسسه المغرب
فضلت اعيط فى اليوم ده عياط
وماكلتش وفضلت شايله الهم ازاى بعد ماصومت كل ده افطر على اخر الدقايق
وهما يحلفولى ان بدام نسيت خلاص ربنا هيتقبل
وانا بعنادى برضو بش مصدقه حد فيهم
كنت صغنونه بقى
دلوقتى بقول امتى هنسى هههههههههههههههههه
___________________
البومب والصواريخ
العيال اللى عندنا فى الشارع ولعوا صاروخ حديد كده
فضل الصاروخ يطير
لحد ماراح وقع فى قفا الراجل اللى قاعد على باب المحل

_____________________

كل ده بش مهم
المهم رجلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللى
اه يارجلى

اللى دعى عليا بقى يدعيلى تخف
لحسن والله والله والله










بش هعمل حاجه
عشان مفيش حد دعى
هو الشبشب اللى عايز قطعوا هو اللى وقعنى

رجلى اه يانى :(

________________________________

فتوته صغنونه عايزه اقولها
(( دى عسوله وطيبه اووووى بس هيا اللى مكنتش عايزه تكلم معايا ))
ازاى ده !!!!؟؟؟؟

فتكم بالعافيه

اليوم بش لاحق احنا بش لسا كنا بنفطر شويه وهنتسحر بش هنلحق ناكل كده
كل اللى فى التلاجه والحلويات بقى والعصاير
بش لاحقه هههههههههههههههههههههه