الأحد، 14 أغسطس 2011

نفســـى أهرب


نفسى أهرب
من كل حاجه
من الناس
من المسؤليه
من نفسى
من كل حاجه موجوده حواليا
يمكن بش عارفه هروح فين
بس بجد انا
نفسى اهرب

اهرب فى مكان مفهاش اى حد خالص
مفهوش ناس
مع انى بيقولوا فى المثل
الدنيا من غير ناس تنداس
بس انا تعبت من الناس
مع انى محاجتهم اووووى وبش بعرف استغنى عنهم
بس هما ماشين خلاص
عشان كده بش عايزه اعرف ناس تانى
عشان بش يرجعوا يمشوا هما كمان

نفسى اهرب
من المسؤوليه
عشان مبحبش ابقى مسؤوله عن حاجه
عارفه ان ده ممكن يكون ضعف فيا
بس بخاف للحاجه اللى انا مسؤوله عنها تضيع منى
ساعتها بش هعارف اسامح نفسى
نفسى اهرب
من نفسى
عشان تعبنى معها لدرجه ان انا

ساعات بقولها سابينى بقى وابعدى عنى
عشان بش عايزها
نفسى اهرب فى اى مكان
بس اكون لوحدى
الكل فاكرنى ان انا اتغيرت وعايزه ابعد عنهم عشان زهقت منهم
لاء
انا لما بحب حد بش بعرف ازهق ولا اكره ولا ابعد
بس هما اللى بيبعدوا
وده صعب عليا
وصعب عليا كمان ان كل واحد فيهم يبقى عارف ان هو نقطه ضعف عندى انوا يسبنى ويمشى

_________________
انا بمر بحاله غريبه هيا اه بش جديده بس يمكن اصعب من المره اللى قبلها
ان مفيش حد هيبقى معايا
ممكن الكل يفسرها على مزاجوا
بس انا تفسيرها حاجه واحده عندى
ان انا بتعب اووووووى واكتر شىء بيوجعنى ان حد اكون بحبوه الحب ده ويبعد عنى
من كام سنه
اختى مشيت من بتنا واتجوزت
كنت انا وهيا اسمنا مرتبط ببعض
وفى كل مكان مع بعض
مره واحده لقيتها بش معايا
كنت متغاظه منها اووووى عشان مشيت
وكنت بش طايقه اى حد
وعدت المرحله دى لما جابت وزه عشان شغلنى عن عدم وجودها معايا طول الوقت
دلوقتى بيتكرر الموضوع
وهتمشى هبه انتمتى وهتجوز يمكن اللى مضيقنى اكتر انها بش هتقعد هنا
لاء هتبعد اكتر
حاسه ان انا بش طايقه بقى عشان مفيش حد هيعرف يحل محلها
الكل مضيق منى عشان اسلوبى اتغير فى الكلام
بس هما بش يعرفوا انا جوايا عامل ازاى
كان نفسى الاقى حد يقف معايا فى الوقت ده بالذات
ممكن يكون عادى بالنسبه للناس كتير ان حد يبعد عنهم
لكن انا بنسبالى لاء
بالذات اقرب الناس ليا
مع انى عاشنا مع بعض انا وهيا كتيرررررر اوووى
بس حاسه ان بش لحقت افضل معها
جوايا فرحه كبيره اووووووى ليها
وفى نفس الوقت جوايا حزن فظيع محدش يعرفوا
وجوايا حزن اكتر ان كنت بتمنى فى الوقت ده الاقى اللى يستحملنى بس
الواضح ان الكل هيمشى معها هيا كمان
كان نفسى حتى اللى عايزين يمشوا ويبعدوا يستنوا بس الفتره ده على الاقل
بس الكل زعلان منى
انا عارفه ان انا ممكن اكون مزودها بس ده طبعى
طبعى ان انا ببقى موجوعه اوووى فى بعد اى حد عنى
عشان كده
نفسى اهرب
((وبش عشان كده بس لاء انا طول الوقت نفسى اهرب ))
ونفسى الاقى انسان مرتاح عشان ااقلدوا
_______

وبعدين ياريهام الكل خلاص مشى بجد ((اوعوا تسيبونى دلوقتى ........))ولا بعد كده