الأربعاء، 7 يناير 2009

تن تن تن بووووووووم وفتحنا والحمد والله

صوره الورد الاحمر وعلبه الشيكولاته
بسم الله الرحمن الرحيم
انا اسمى ريرى اه والله اسمى ريرى
وبعدين يعنى ياريرى يعنى
اه اه افتكرت احنا بنفتتح
طبعا بش محتاجه ااقولكم ان المدونه ديه بتاعتى
يعنى هتكون بتاعت مين يعنى
يووه بقى بصراحه انا بش عارفه ااقول ايه فى الموقف ده ياكسووووفى((وش احمر زى الطميميه))
اهلا بكل واحده او واحد هيدخل هنا حتى لو هيقرا ويمشى من غير مايعلق ((بكسفكم انا بذوقى اهوا المفروض انتوا كمان تكسفونى وتعلقوا عليا))ونفضل نكسف بعضيتنا لحد باذن الله لما المدونه ديه تبقى بتاعتكم قبل ماتكون بتاعتى
ذلتينى بتاعتى بتاعتى عرفنا انها بتاعتك
الله بش هيا بتاعتى((واحد بيطلع لسانوا))
صوره الرجل والورد الاحمر
يالا نبدء بقى يالا بقى

5 التعليقات:

عمرو فكرى يقول...

هو انا كدة ابقى اول تعليق فى تاريخ المدونة؟ huh

riri يقول...

ههههههههههههههههههههههه
والله تحفه وربنا تحفه عارف سيبك من التحف الكتير ديه وتعالى ااقولك على سر بما انك بقى اول واحد تتدخل
انت رفعت من معنوياتىىىىى موووووووت
وبش تعرف انا فرحانه اد ايه اولا عشان يعنى مكدبش عليك ان فى حد دخل وشوف المدونه ورد عليا
تانى حاجه بقى انى انا قريت تعليقاتك فى مدونه قبل كده بش عارفه اذا كنت انت ولا لاء وشدنى اووى اول حاجه اسمك
بس بجد بجد ميرسىىى وانت فعلا اول واحد تشرفنى فى المدونه البسيطه ديه
بس بامانه انا فرحانه ورغيت كتير وشكلك هتزهق من الرغى وبش هتتدخل تانى((هتتدخل صح تانى هههههههه))

عمرو فكرى يقول...

lol
لا مش هانزهق ولا حاجة :D
ده انا هاسجل الكلام ده :D
هاتابعك ان شاء الله
بس الله يخليكى تشيلى موضوع الكود بتاع تدقيق الكلمات ده !

riri يقول...

ميرسىىى بجد على زرقك العسل ده
وانا يشرفنى انك حتى تفضل اقعد فى المدونه هنا علطول ((مصدقت بقى )) :p
بس الله يخليك انت لو تعرف يتشال ازاى قولى :d
بس عشان خاطرك بس هعرف ازاى وهشيلوا
بس هو ايه ده اصلا هههههههههههههه

عبدالرحمن يقول...

الله جميله اوي ودمك خفيف