الخميس، 8 يناير 2009

اهو كلام وخلاص

ساعات بيبقي ف فى حياتك حب بيذلك

وفى حب بيعززك





حب بيتطلب منك علطول انك تتنازل عشان بتحبهم





وهم بش واخدين بالهم او مطنشين شوية او عاملين نفسهم بيحبوك بس مفيش ادنى حقوق من حبهم ده ليك





ولما يلاقوا الواحد بيحبهم اوى بش بيهتموا بشكل العلاقة اوى ولا العلاقة ازاى تمشي كدة
ولا بيهتموا بمشاعرك ولا احساسك





خلاص بقي ضمنوا انك في ايديهم وبتحبهم





ومهما عملوا فيك بش مشكلة





ما انت بتحبهم مهما حصل





بس هم ميعرفوش





ان جـه اليوم اللى انت فاض بيك خلاص





انت قدرك كبير اوى وكنت مرخص نفسك معاهم





هم طلعوا بش عارفين قيمتك





لازم ييجي وقت وتفوقهم وتعرفهم قيمتك





لانك اذا فضلت تحبهم علطول من غير مقابل منهم





يبقي عبط منك معلش ((زى واحده كده انا اعرفها ))





اللى تنطبق عليه الحالة اللى بتكلم عنها ميزعلش منى لما اقوله انت عبيط





محدش يقعد يحب حد وبيعطيله كل حاجة والتانى بش بيعطي اى حاجة
ايوة انت بش منتظر حاجة

بس ده حتى السؤال عن احوالك بقي صعب عليهم






محدش يبقي بيحب حد ومسخرله وقته وتفكيره وحبه وقلبه والتانى اصلا بش على باله





محدش يبقي بيحب حد ومخلى حد كل حاجة فى دنيته وفى نفس الوقت لا يمثل هامش حياة الشخص التانى


محدش يبقي مهتم بكل مشاعر واحاسيس التانى عاملة ازاى فى كل وقت وفى كل موقف والتانى بش عارف انت عامل ايه ولا حاسس بايه دلوقتى اصلا





انا بش بتكلم عن علاقة بين رجل وبنت





انا بتكلم عن الصداقة





بجد كان لازم اقول الكلمتين دول



عشان فى ناس كتير محتاجهم وانا اولهم









من دلوقتى لازم نحط حد لحبنا اللى ملوش حدود





ونشوف هو رايح ازاى ولمين ؟





ياريت يبقي رايح لحد يستحق علشان ماتتجرحش بعد كدة لما يقولك" انا اسف بش فاضيلك دلوقتى"ا






وياريت تروح لحد بيحبك حب يعطيك قدرك كويس


بش حب بيـذلّك

0 التعليقات: