الأحد، 11 ديسمبر 2011

:) ––––•


وهنيالك يافاعل الخير والثواب
اليومين دول بقيت زى الخطبه بس فى الوظايف
كل يوم والتانى اعرف وظيفه فى مكان
ااقوم ماسكه الموبيل وماشاء الله يعنى
كل اللى فيه حاصلين على لقب عاطلين
وانشر الخبر
الكل يقدم
وانا ااقعد عاطله
:D

..........

دمى محروق جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
لحاجات كتير
اهمها
الكورس اللى كنت قولت خلاص الفقر بعد بعيد
اتاريه لازم يسيب اثر لى
وهنزل كل يوم استنى حد يتنازل
عشان امتحن انا
عشان على اخر السنه هيتلغى الكورس
وانا وحظى بقى
منك لله يالى كنت السبب

......

حتى الشاحن بتاع اللاب
بقعد اجيبوا كده اجيبوا كده بش بيشتغل
ااقوم رزاعه الرزاعه التمام يقوم ينور
لازم العين الحمره
حتى مع الشاحن

.......

نفسى اكون من الناس
اللى بتحب القهوه
عشان اعملى فنجان قهوه بالطبق
واقعد اشرب بوء واسيبوا حبه
وافكر
معرفش ليه الناس بتسرح وهيا بتشرب القهوه
ولا ليه القهوه مرتبطه بالناس اللى بتقعد فى جو هادى يااما تفكر يااما تبدع
ايه علاقه القهوه بكده

.........

عامله زى اللى ماشيه على حبل السيريك

........

خلينا ورا الناس لحد مانعرف اخرتها

.......

ارتباكــــــــ

......

ان احب حد ده شىء سهل جدااااا بس محتاج شويه ذكاء من اللى قدامى
ان اكره بقى حد شىء صعب
بس ممكن قلبى يشيل من غباء اللى قدامى

.......

انا بحب الالوان الغامقه


.......

معرفه الناس عن طريقى شىء لذيذ
عشان بش مجبره عليه
اما
معرفه الناس عن طريق الناس
شىء بيسببلى انا احراج

........

انا اكتر واحده شوفتها فى حياتى
بتتحرج جدااااا
حتى لو على حساب نفسها
نفسى ابطل الموضوع ده فيا

..........

دى بش مجامله لحد
ده احراج

.........

( واصبر لحكم ربك فإنك بأعيننا ).
صدق الله العظيم

......

نفسى اعيش فى وسط خضره افتح شباك
الاقى زرع ونخل

....

بش بحب حد ياخد منى حاجه غصب عنى
بمزاجى انا ادى
عشان الحاجه دى بتاعتى

......

هوائيــــــــه !!!
ليه قولتى كده ؟؟؟

..........

انا معنديش اى مشكله ان انا اقول انا فيا كذا وكذا
واقول عيوبى
عشان ده طبعى كده
يااما اتقبل بطبعى كلوا كده
يااما بلاش منى خالص

........

بش بعرف ابقى متلكفه فى كلامى وحركاتى
بش بعرف ارتب كلامى
زى ماجوايا بيتقال
بش مشكلتى ان انا بقول اللى جوايا
مشكله اللى قدامى اللى بيبقى عايزنى ابقى كدابه وبرتب الكلام
انا هفضل انا
واللى بش عجبه صراحتى دى حاجه ترجعلوا

.........

انا ممكن االف كلام واقول زى مااى حد بيقول
بس بش هبقى انا
وانا معرفش اكون حد تانى غيرى انا

.........

يعنى ايه مقولش ان انا كنت وكنت
هو انا بش كنت فعلا !!!!
انكر الشىء جريمه يعاقب عليها الضمير
حتى لو بينى وبين نفسى

.............

واللى بش عاجبه برضو
شىء بش يخصنى
المهم اكون انا ارتحت وقولت كل اللى جوايا

.........

انا بش بعرف اخبى حاجه
ممكن تكون مشكله بس انا بش شايفها مشكله
انا بش سهونه

..........

مفيش حد بياكل حاجه هو بش بيحبها حتى لو الاكله المفضله للناس كلها
بس بناكل الاكل اللى مزاجنا حتى لو بيوجع البطن

........

لولا تعددت الازوراق لباارت السلع

..........

ولولا الدماغ اللى زى بتاعت الصعيدى دى
انا كان زمانى حالى غير حالى

............

الفقر بينادى على الفقرى

...........

ياترى بكره مخبى ايه

......

كلها كام يوم ويزيد عمرى سنه
يبقى 24
قصدى 14
14
:D
باذن الله
........

فتكم بالعافيه