السبت، 31 ديسمبر 2011

هابى بيرث داى ريرى وبسلامه يـــــ 2̶0̶1̶1̶




هنقول كل سنه وانتى طيبه لحاجات كتير اوووووى
خليكم انتوا بس معايا للاخر




دى اول حاجه
2̶0̶1̶1̶

بسلامه والقلب داعيلك
مع الف سلامه ونبى ماانتى راجعه
وهابى نيو ير
2012
ويارب تبقى سنه عدله بش عوجه زى اللى قبلها
انا عن نفسى هتفائل خير
وهتمنى امنيات كتير اوووى
اول ماتيجى الساعه 12 باذن الله
هبدء ارتب احلامى من اول وجديد وهدعى بيها للمولى عز وجل
واوعوا انتوا كمان تنسوا نصلى الساعه 12
ويارب تبقى سنه سعيده




تانى كل سنه وانتى طيبه
هتبقى لحلم ريرى
كبرت ماشاء الله وبقى عندها 4 سنين
هههههههههههه
انا بحبك اوووى

اما دى بقى
سامعنى ياابنى سلام كبيررررررر اوووووووى
وعجوز ومكحكح
لريرى
انا
كل سنه وانتى طيبه
يالى انتى معايا على طول
كل سنه وانتى صغيره برضو :p
عيد ميلادى ده انا بستناه من السنه لسنه
واول مايبدء اخر السنه يمشى بيبقى كل يوم يجى عيد ميلادى
بس الاساس
هو 31-12 و 1-1
دول اللى عليهم الاختلاف
فعشان كده الكل بيقولى كل سنه وانتى طيبه فى اليومين
والتورته اللى فوق دى بتاعتى
ياااااااااااا
زمان كان بيضحك عليا
كان ستو الله يرحمها تقولى ياريرى احنا اول السنه ولازم نعمل حاجه بلبن كده وتبقى بيضه عشان تبقى سنه حلوه
وتقوم تعملى رز بلبن
:D
وانا ياجماعه لكل اللى بيسال اصلى انا عارفه لازم يسالوا السؤال الظيظ ده
انتى بقى عندك كام سنه ياريرى ؟؟

انا هقولكم الصراحه بش بنكدب خالص

انا اهو يدوبك داخلت فى 14 :D
هههههههههههههههههههههههه صغنونه اهو خالص

سامعنى ياابنى اغنيه انا بش عارفنى


وفتكم بالعافيه