الأحد، 25 ديسمبر 2011

أعترافـــ :-?


ايه اللى انا وصلت لي؟
طب ايه اللى انا عملتوه فى حياتى ؟؟
طب ايه اللى انا مستنيه عشان اتقدم خطوه؟؟
انا عامله زى اللى كبرت على الفاضى
زى المبنى اللى مبنى باصول وجاه فى النص وحاجات كتير وقعت منوا وبش اهتميت وكملت المبنى
وبقى من كل حبه هوا يتهز المبنى
عشان بش متين من جواه

لدرجه ان انا وصلت ان انا اقول
فين حياتى دى

ممكن يكون الكلام تقيل بس اللى مخلنى بكلم وبقول
ان انا واثقه اللى موجودين هما ولا يعرفونى ولا اعرفهم
ودى اكتر حاجه انا محتاجها
ان انا اكلم من غير ماحد يكون عارفنى
عشان مبحبش اكون صعبانه على حد
ولا اشوف نظره اشفاق عليا
ولا اسمع كلام يوجعنى لمجرد انهم عرفنى


وكمان فى حاجات صعب تقولها
بس هيا عارفها المولى عز وجل
وده يكفينى

يارب شيل من قلبى اى حقد او غرور او كراهيه
خلينى دايما مقتنعه وراضيه
وده برضو يكفينى

نفسى ابطل احتاج لاى حاجه
حتى لو احتياج لنفسى
نفسى ابقى عايشه على هوامش الحياه
عشان الحياه نفسها زهقت منها

ياترى بكره شيلى ايه
وفى ايه
باذن الله
!!!

فتكم بعافيه