الجمعة، 13 يناير 2012

بيتهيألـــى !!⊙﹏⊙

هو ليه الكل فاكرنى زى ماهو عايز
انا ياناس ليا نفسى وليا عيوبى
وليا مميزاتى لوانى اشك فى دى
بس دى انا

ارجع تانى لاحلام ريرى
نفسى افرح
نفسى الدنيا تتدينى ساعتين مجانا زى شركه اتصالات افرح فيهم
نفسى ميبقاش متهيالى
اى حاجه تعدى عليا لو فيها فرحه
الاقى اللى يجى بعدها من قبل مالحق افرح
يقولى
انتى متهيألك
زى كده فيلم احمد حلمى اسف على الازعاج
بس ده عاش حبه فرحان
انا بقى بش عارفه حتى اعيش نص حبه فرحانه
بش بلحق

مشكلتى ان عايزه الكل يبقى دغرى معايا ولا يجبنى لمين ولا شمال
عشان بش يقولولى تانى
انتى كان بيتهألك ياريرى

طب والله العظيم انا بقى مابيتهيألى حاجه
هو فعلا كل ده حقيقى بجد
بس معرفش ليه
بيطلعونى فى الاخر ان انا بيتهيألى

انا بش هأهر نفسى بجد
ولا هقمعها كده
على ايه يعنى

ماهو كلوا بيبقى فى الاخر
بــــــــــح
مفيش
وبطلع انا فى الاخر
ال أيـــه
بيتهيألى .....
بتقولى ايه ياريرى
بيتهيألى !!!

فتكم بالعافيه
____