الأحد، 29 يناير 2012

نصين .وتلت تربع

نصين انا بقيت نصين
والتلت تربع بقى
بقى ضايع
كده ناقص تلت تربع كمان
ده بقى بقى بح
زى البرتقانه كده اللى متقطعه ااربع تربع
يبقى كده 1+2=4
ههههههههههههه
ولا فاهمه حاجه



__________

احلى حاجه لما تبقى عامل نفسك فاهم وانت بش فاهم
زى اللعبه بالضبط اللى بسهر قدامها بالساعات
بش فاهمه اى حاجه فيها
بس بلعبها وببقى مندمجه جدااااا فيها
بس انا بش فاهمه
بس بلعبها

_________

اكمل ولا ارجع
بقيت فى نص طريق مسدود من ناحيتين
وانا ونصيبى وحظى بقى
يااما اتخبط فى حيطه
يااما اكيد اتخبط فى حيطه
ههههههههههه

___________

نفسى اشغل اغانى كلها طبل وبصوت عااااااااالى
واقعد اصقف واتنطط

___________

وحشنى اوووى طريق المعهد بتاعى

_________

اكل البطاطا متعه بجد وبالذات وهيا مولعه كده
ومحروقه

_______

ههههههههههههههههههههه بقيت بش فاهمه دماغى ده ان كنت فاهمتها اصلا

_________

ليا ناس بعزهم اوووى من كتر مانا بعزهم عايزه افرضهم على اى حد جوه حياتى
عشان انا بعزهم

_________

نفسى يبقى بايدى اسعد اى حد انا بحبه

_________

الدعوه اللى بقيت بسمعها كتير وشكلها هترشق بجد
ربنا يبعتلك واحد بارد يطلع عينك
(اتنين حواجبينى طالعين لفوق ))

_________

نفسى اخرج بره نفسى حبتين

___________

كلى بقيت بش انا او يمكن دى انا وانا مكنتش اعرف
بس على اى حال

فتكم بالعافيه