الأحد، 8 يناير 2012

☜ !.....Secret

ليا مزاج اكتب اى حاجه
النضاره الشمس دى بتخفى حاجات كتير اوووى
ممكن تخفى عيون غمضانه
ممكن تخفى عيون زعلانه
ممكن تخفى عيون فرحانه
وممكن كمان تخفى عيون سرحانه
انا بحب البسها اوووى
بحس انها عامل زى العازل عن الناس
انت تشوفهم لكن هما بش عارفين عنيك شايفه ايه
اهى هيا دى برضو حياتى اللى نفسى فيها
انا مفتكرش ان عندى اسرار
معرفش يبقى عندى اسرار
لازم على ااقل ييكون فى نفريه واحده تعرف
لكن السر بتاعى انا ليا انا مفيش
ودى اكبر مشكله
عشان الكل بش زيك
والسر بدام اتقال مبقاش سر
زمااااااااااان لما كنت فى المدرسه حكيت لانتمتى حاجه بس نسيت اقولها بش تقولى
وهيا دفاعا عنى قالت
ساعتها اضيقت اوى بس بعدها فهمت ان هو المفروض ميكونش سر
عشان هو مكنش سر
من بعدها بقيت بش بعرف ايه السر وايه اللى بش سر فى حياتى


انا نفسى ابقى سر ^_^


بعيدا بقى عن الموضوع
المفروض يعملوا مكالمات الموبيلات ببلاش
انا بش بعرف ارغى براحتى
واللى يغيظك عرضهم كلها بليل
يعنى تقوم من احلها نومه عشان ترغى
ساعتها هتقعد تقول
انام ولا ارغى
وبصراحه دول خيارين مينفعش واحده زى تختار بنهم
عشان لما بكون عايزه انام ببقى الدنيا ضلمه قدامى خلاص مينفعش اقعد ثانيه
والرغى انتوا عارفين اللى فيها :D
مالها الكوبيات البلاستك السلك الحبل بتاع زمان اللى كنا بنلعب بيه واحنا صغارين
تبقى اختى فى الاوضه اللى جامبى وهيا معها كوبيه بلاستك
وانا فى الاوضه التانيه ومعايا كوبيه بلاستك
ونرغى بقى
ايييييييييييييييام
اللهى ربنا مايرجعها كنا موكوسين اوووى
ودماغنا مطرقعه
فى حد يكلم فى كوبيه بلاستك
ههههههههههههههههههه
مساء الجنان والبتنجان



فتكم بالعافيه