الثلاثاء، 3 يناير 2012

حبه رغى 8->


صباح او مساء الخير
كلوا ماشى
المهم
2011 عدت وجاه ورا منها 2012
ياعالم شايله ايه
وايه اللى هيحصل فيها

كنت بحاول اصحح من معاملات الناس
بس الظاهر ان فى ناس كده وبتفضل طول حياتها كده
وانا بش هحرق دمى عشان هما كده

ممكن اكون ماشيه فى مكان ضلمه
او بحاول انوروا انا
بس خايفه جدااااااااااا

معرفش انا ليه دايما
بحب اوجع نفسى
ليه بش بسبها تفرح

بشمعنا

ههحاول ابقى ذكيه لو مره واحده
وربنا يستر

محدش لى عندى حاجه

لم ابدء فى اهمال حد
بعرف ان بدءت ااقفل من الحد ده
ولما بقفل من حد
خلاص صعب ارجع تانى زى ماكنت

نفسى الفقر يشوفلوا حد غيرى شويه
يلهوووى بجد
انا لدرجاتى فقريه اوووى

بقيت نفسى كل حاجه تحصل
بسرررعه

يوم عيد ميلادى
عرفت مين اللى مهتم بريرى
ومين اللى بش مهتم
ووعد انا بش ههتهم باللى بش اهتم بيا
الاهتمام هيبقى محجوز للى بيهتموا بريرى


هاخد بالى كويس

فتكم بالعافيه