الأحد، 22 يناير 2012

تخاريف اخر الليل..:d


يالف مسا على الناس الكويسه
لاول مره هسيب خيالى يسرح واسرح معه بس ربنا يستر بقى
انا قولت انا نفسى فى حاجات كتير وكلهم كانوا اغرب من بعض
واغرب مافيهم
لما قولت انا نفسى ابقى ولد
لقيت ناس كتير مستغربه واتقالى كلام كتير
بس ده انا قولت نفسى
ااقول لنفسى بش تقولى نفسك فى ايه يعنى
وانا طول عمرى متعوده ان انا بش بخلى نفسى فى حاجه
حتى لو عن طريق الكلام بس بتتقال وبش بتتحقق
المهم اقول انا نفسى فايه
بش مهم غريبه مجنونه حاجه مهيسه
بس دى نفسى اللى نفسها
وفكل مره بقول انا نفسى فايه
بكون فعلا نفسى فى كده
وبحلم اكون كده
هو بش المكان هنا اسمه
حلم ريرى
يبقى احلم واتمنى حتى لو صعب التحقيق

ناخد خط بقى واقول المره دى نفسى فايه
_________________

نفسى أحب
اه نفسى احب
يمكن انا قبلت ناس فى حياتى
فى منهم اللى احترمته اووى
وفى منهم اللى اعجبت بحاجه فى شخصيته
بس انا نفسى
أحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب
ياناس يابشر
من حقى احب
بس احب مين
وهما كلهم بش دول

نفسى الاقى انسان من اول نظره
اقول بس هو ده
هيكون ظهرى وسندى فى الحياه
اللى حبنا احنا الاتنين هيبقى اد بعض
اللى هيقدر حبى وانا ااقدر حبه
اللى هيشيل عنى كل الهموم ويتحمل مسؤوليتى
وامشى وراه وانا مغمضه عينى
عشان مطمنه انه بياخد بايدى للاحسن
مطمنه انوا بش هيجرحنى بكلمه
نفسى يبقى حبنا ده قدام الناس كلها
بش عايزه انا ارتبط بحد وافضل قاعده خايفه من كل حاجه
بحلم افرح قدام الناس
واقولهم هو ده
اللى انا بحبه
هو ده هيبقى حبيبى وجوزى وسندى وابو ولادى
بحلم بانسان يبقى التفاهم فى كل شىء فى حياته
حتى لو غلط يعلمنى يتعامل معايا كانى طفلته
بحلم يكون قريب من ربنا ونشد بعض انا وهو عشان نقرب اكتر من ربنا ويبقى بنا اتفاقات بنعملها عشان خاطر ربنا بس
بحلم بانسان يحمينى من كل الناس حتى من نفسى
كل يوم يكبر فى نظرى
بش يخلينى فيوم اندم
نفسى هو بس اللى ياخد كل الحب اللى انا شايله ومخبيه لى
ايه يعنى لما اقول
انا
نفســــــــــــــى أحـــــــــــــب
مالحب ده هيبقى قدام كل الناس
بش عايزه حب الحراميين انا
ولا عايزه حب يحسسنى فى يوم ان انا كنت بعذب نفسى بش بسعدها


كفايه سرحان كده بقى ياريرى لحسن ده انتى كده فتحتى على الاخر ادى اخره السهر :D

فتكم بالعافيه




اه قبل ماامشى الصوره اللى فوق دى ليها معنى كبير اوووى